• Nyheter
  • Sport
  • Kultur
  • Serier
  • Dokumentar
  • Podcast

Søk etter video

image

Del lenke

– Dette er det verste jeg har opplevd

Nyheter2. mai 2018

– Det her er det verste jeg har opplevd så lenge jeg har bodd her. Det slår Marianne Aanderbakk fast. Hun og barna må kjøre den kommunale veien gjennom Kvanli og Nybygda.

Artikkelen er mer enn 8 år gammel

  • Senja
  • Vei

Se også

  • – Den desidert verste veien på Senja
    03:36

    – Den desidert verste veien på Senja

    Nyheter8. juni 2017
  • Sett seg lei av hullete fylkesvei: – Den er helt for jævlig
    01:52

    Sett seg lei av hullete fylkesvei: – Den er helt for jævlig

    Nyheter27. september 2020

Vi benytter cookies for å forbedre brukeropplevelsen. Se vår cookieerklæring for flere detaljer. Les mer.

Sjefredaktør/adm.dir.
Steinulf Henriksen
Nyhetsredaktør
Maria Holm Simonsen
Markedssjef
Kirsti Pettersen
Utviklingsredaktør
Trond Sandnes
Alle ansatte
Klikk for kontakt-info
Kundeservice
77 85 20 00
Annonse
annonse@folkebladet.no
Folkebladet-TV
Last opp video til Folkebladet-TV
Folkebladet.no
Gå til Folkebladets forside
Hjelpeside
Abonnement, TV, teknisk og retningslinjer
Tips redaksjonen
Tips oss

Folkebladet arbeider etter Vær Varsom-plakatens regler for god presseskikk. Se også Redaktøransvar. Folkebladet har ikke ansvar for innhold på eksterne nettsider som det lenkes til. Alt innhold er opphavsrettslig beskyttet 2026 © Folkebladet.


Tilsynsorgan for Folkebladet-TV: Medietilsynet

Innstillinger

Informasjon om bruk av «cookies» og personvernpolicy.
Informasjon om åpenhetsloven.